Say it with music -

090501

hallå bloggen!

NU har jag nyss duschat  och fräschat upp mig lite. Frida kommer förbi sen ikväll och då ska vi väl hitta på något kul. Det har ju varit helt underbart väder idag. 35 i solen! Jag och brorsan har tagit fram studsmattan och så har jag varit ute och cyklat med mamma och pappa.

Igår kväll var det skitkul. Förstoch främst så fick vi jättegod mat, grillat,  potatisgratäng och en jöttegod sallad. Jag Jonna och Alice var ute och gjorde film, när Jonna trampa in en spik i foten! Så när vi kom hemså gkordeföräldrarna upp ett fotbad åt henne. Vi satt en stund vid datorn. Och vi spelade pingis, det var faktiskt kul. Sen for vi till Lisa var med när Noa skulle få sina paket. Efter det så for vi tillbaka till Jonna och såg the notebook. Har sätt den nån gång men det är så fruktansvärt bra!

Nu hör jag hur mamma fixar i köket så det är väl snart mat. Hoppas på något gott. Grillen står då framme.

Ha det så skönt tills vidare ♥











Comments
Postat av: LISA

Jag få få inte var amed på nån av dina valborgsbilder, men mamma och pappa därimot fick det!

2009-05-02 @ 11:16:47
Postat av: Jonna

Du måste skicka bilderna :D

Det var skit kul :D

2009-05-02 @ 22:12:20
Postat av: Jonna

Du måste skicka bilderna :D

Det var skit kul :D

2009-05-02 @ 22:12:38

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0