Say it with music -

skönt

Som tur var så hade mamma gått av sig all ilska när hon kom hem. Men jag är fortfarande surför att hon snodde min cykel. Och för att jag har ont i huvet och ryggen. Jag kan inte sitta still när jag har pluggat förlänge och nu har jag suttit i flera timmar med SOn, så jag har suttit som en ostkrok i soffan med inget lyse på och det är mörk ute. Snacka  om svårt att läsa. Jag har oxå målat klar uppgiften till deckarbiten i svenska. Jag läste Damen med slöjan. Den var inte så bra så den rekomenderar jag inte att ni läser. På idrotten blev jag faktist förvånad. Vi har ju idrotten sisst på dagen och jag tänkte att handboll, vafan det kan väl inte vara så jobbigt, eller kul. Men jag hade fel. Det var kul och jag svättades som jag brukar göra när jag spelar fotboll. Det jag vill komma med det här att jag glömde eller tog inte med nå schampoo och såna saker, så har inte duschat håret efter idrotten. Ganska äckligt..

Nu ska jag inte babbla på såmycket mera. Ska ta och plugga lite mer sen ska jag gå i säng. Är så fruktansvärt trött på mornarna. Och jag höll på att försova mig lite idag. Imorgon är det onsdag, härliga onsdag. Tre jätte, eller ja, inte så himla roliga lektioner men. Seriöst, om jag fick bestämma vårat schema så skulle vi ha alla lektionrena på morgonen så skulle vi hinna sluta vid 12 på dagen. Hade varigt mycket skönare.

Hejsvejs!




 Fiiin kisse, som pau brukar säga. Men YAOOOh så snygg.... Det är iallafall till svenskan så fan om ni tycker den är ful! haha :)


 Johanna- Anki


Comments
Postat av: Johanna

VAFAN ÄR DE DÄR FÖR JÄVLA FUL BILD :O ohherrergud

2009-03-31 @ 21:26:36
Postat av: anki

den tackar vi för......... inte! ;P

2009-03-31 @ 22:13:18
Postat av: hihhi

nä, jag tycker ni är ursöta!

2009-04-01 @ 20:21:11

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0