Say it with music -

skolan

Hej bloggen!

Just nu sitter jag på skolan och har so. Inte så kul och jag behöver en paus. Emil sitter brevid mig och vi lyssnar på musik. Nyss hade vi slöjd och jag är typ snart klar med svepet, som inte kommer att vara så snyggt när det blir klart. Jag och Paulina pratade mäst med Robin och Thomas, så vi fick inte så mycket gjort. Ikväll ska jag plugga och packa till Hemavan. Vi far på torsdag och kommer hem på söndag. Antingen så ska jag lära mig hur man mobilblogga eller så får bloggen helt enkelt lida några dagar. MEn när jag kommer hem så kommer jag att lägga ut många sköna och härliga bilder där ifrån, förhoppningsvis.

Snart har vi idrott oxå, handboll. Det är väl så där. Duger i krig typ. Har så lust att bara sitta här och skriva hela tiden, gillar verkligen inte so! Och nästa vecka är det prov och jag är INTE klar! har mer än halva arbetet kvar typ.
Vi ska ju kunna massor av skogsbruk, fiske, järn och metaller typ och alla eu länder och alla världsdelar, stora hav och berg. Helt värdelöst..

Ah, tror att jag ska ta och och få li´te gjort nu. Vill ju inte komma till provet och inte ha hunnigt göra klart arbetet.
Hoppas seriöst att vi får ganska mycket fritid där uppe, så att man hinner plugga lite. Tror att jag ska fråga om ett facit innan vi drar, så att man kan fuska lite ;P

Ha det skönt tills jag kommer hem, SEE YA!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0