Say it with music -

Läxfritt tack!

Jämt samma visa. Läxa, läxa, läxa.. Jag hatar det! Det är inte kul.  Nu har vi svenska läxa tillsimorgon, om nå deckarförfattare. I engelska ska vi ha ett "litet prov" i verb, some och any. I so ska vi jobba självständigt i geografi. Vi ska hinna 4 kapitel om jordbruk, skogsbruk, fiske och såna saker. Jag har nyss letat upp fakta om anchovetas, nånfiks i chile. Det är jätte båring! Tur att mamma hjälper mig, annars hade jag aldrig orkat, velat ( fast att vela orkar jag aldrig.) och fattat nånting.
Min förkylning har inte gått bort än heller. Rethostan går bara bort om jag dricker, och det leder oxå till att jag måste pissa hela tiden. INTE KUL!
Jag och Johanna har oxå typ ringt till alla butiker och affärer i hela skellefteå. Antingen är det fullt eller så tar dom inte emot prao elever. Eller så är det bara för dom som går gymnasium.. Imorgon så ska vi ringa till några andra ställen. Sen, om det inte går bra, så går vi till Jens och säger att vi vill praoa på Rönnbäcken.

Men Nu är ju läxangjord, Så nu kan man bara ta det lung och se hockey. Det känns toppen!


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0