Say it with music -

090328

Aj aj, nu har jag inte varigt nå aktiv ser jag.. Så jag lägger ut gårdagens inlägg idag. Men igår gjorde jag inte så mycket.

Paulina sovde över från fredag till lördag. När vi vaknade stog mamma och bakade bullar. Jag och Paue fick baka bondkakor och kolakakor. Sen när det var klart åt vi frukors, mamma värmde baguetter i ugnen. Sen gick vi ut och åt litefika och saft. Sen gick vi på en promenad, det var jätteskönt! Soligt och härligt ute.

På kvällen blev jag och mamma bjudna på middag till Ann-Sofie. Vi fick hemgjort pizza med en god sallad till. Till efterrätt nån chokladkexoch sen hade hon en massa mys oxå. Under maten satt vi och hörde på mammas nya kille. Tro det eler ej, men man skarrat seriöst ihjäl sig!

Under Earth Hour  tände vi massa ljus och satt och myste. Hoppas att ni inte glömde att släcka lyset där hemma!
fast vi fuskade lite grann och såg på robinson. Igentligen tycker jag inte om det men vad gör man, när mamma har fjärkontrollen..


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0