Say it with music -

090325

Hej.

Nu blir det ett halvsent inlägg här. För att jag har haft träning, pluggat och sett på hockey. Just nu är det bara några få menuter kvar av aik matchen och jag tror att dom kommer att förlora.. Dom spelar inte så bra just nu osv.
När jag kom hem idag så for jag faktiskt inte och köpte godis, utan jag og en långa och skön promenad. Nu känns det verkligen att det snart är vår. Solen skiner och det är inte ett måln på himlen på dagarna. Fast nu i veckan har det varigt lite minus grader. Men det ärhimla skönt ute. Vill ha sommar nu!

Det känds jätteskönt att få börja träna igen. Fast man är ju inte van så jag snubbla ganska mycket. JÄTTEPINSAMT! Men efter ett tag så kom man igån, ja, lite grann iallafall. Först hade vi styrketräning, sen vanlig träning och sen blir det lite små övningartyp som sygglyft, utfallssteg, armhävningar och såna saker. Så nu är jag helt slut. Dagen har varigt ganska så jobbig. Ja, ganska skönt med lång rast. Men jag pallar snart inte mer. Är så himla skolläss.

Jag har oxå lovat Johanna ett recept men det lägger jag ut imorgon. Skrivaren har gått sönder.. Nått mer? Jo, snart är det ju påsklov, I helgen blir det en massa bus, v 17 är det PRAO, och vi ska besöka gymnasium.

Nu ska jag verkligen gå och sova. Imorgon är det torsdag, Och jag gillar verkligen inte torsdagar! Schemat suger.. Men på fredag så är vi lediga, YIPPE!

Dröm sött!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0