Say it with music -

090324

Hej bloggen!

Tisdag idag och som vanligt så har dagen inte varit nå vidare kul. Men soligt har det varit! På slöjden fick jag och Paulina sitta ute och jobba. Några små flickor kom  och ville visa ett hus dom hade gjort at typ glasbitar, nån gammal tygbit, pinnar och massa annat skrot, typ frigolit. Dom var iallafall jättesöta!
På släjden så håller vi påmed svep. Jag ligger sist, kanske inte så oväntat med tank på hur jag har arbetat ibland. Nån gång har det hänt att jag har kasktat bort det, Anders har blivigt arg och jag sur. Men ändå varje gång så finns den alltid kvar. Hämskt.

När jag kom hem så kurrade mahen nå så otroligt! Så jag tog en macka och lite chokladröra, hihi. Men det är typ gott :).
Jag satt mig och spelade lite GH, käkade och sen gick jag och mamma ut på en lång och skön promenad. Vi gick rund hela burträsk, men det var liet halkigt och så blev det kallt om hakan.

Nu ikväll så ska jag göra lite läxa och så ska jag läsa ur min bok, Gömda, som jag fick låna av Veronica. Den är jättebra!
Jag orkar inte lägga ut dagens outfit idag. Jag har ju typ ända bara samma kläder ( för att jag har INGA kläder att ha! ) och det känns inte så kul då. Kanske gör det imorgon istället.






lik mamma eller?

Comments
Postat av: anki da pans ;P

jävligt lik mamma ;O

2009-03-25 @ 21:35:30

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0