Say it with music -

090322

Hej bloggen!

både igår  och idag har det varigt något så har inte skrivigt nångot. Igår när jag kom hem så bjöd mormor på mat och tårta. Sen kom Jonna och övade lite till innan dopet. Sen kom Alice oxå, och vi sjöng, som vi brukar göra, fast på ett litet annorlunda sätt. Mamma gjorde varma mackor till oss och morsorna. Vi spelada GH och käkade chips. Sen såg vi Superbad, som gick på tv. Helt sjuk film! När dom for hem så såg jag slutet på Vulcano, som jag redan har sätt en gång.

När jag vakna i morsehade jag kvar godis från shoppingen. Så jag låg kvar och drog mig en stund och åt lite karameller, mumms! Sen käka jag, tog en dusch och gjorde mig klar för dopet.
På dopet gick det jättebra. Ja, jag och pappa jorde några små felmen jonna gjorde det jättebra! Fick en underskrift i boken, så nu har jag gjort bort alla gudstjänster. Det känns skönt.

När vi kom hem så for vi till stan, igen. Tim hade nån hockeycup. När vi kom in så var pappa så tvungen att tvätta bilen. Ja det tog ju inte 10 minuter. Säkert 45.. Men jag fick en glass, hihi. Mamma är rädd för att bli instäng så hon fick panik, innan vi hade börjat så hon fick vänta ute. 
Killarna kom iallafall 5a. Kanske inte de bästa men. Bra kämpat! 

När vi kom hemså bjöd mormor på middag, igen. Det var jättegott! Hon hade som förrätt en thaisoppa med hemgjorda vitlöksbröd. Varmrätten var oxå jättegod. Det var ris, kyckling och wook, kokade morötter och ärtskidor. som efterrätt, tårtan från igår. Och den var oxå god.

Nu har jag inte tänkt göra så mycket. Det är inge bra på tv ikväll så.
Lite bilder från gårdagens shopping.






Några av dom avnändbara bilderna från i fredags.





Ha en fortsatt bra kväll. Kramisar! ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0