Say it with music -

090320

Idag är det en riktigt bra dag, för att jag får mådaspeng. Ja, jag kanske inte fårså mycke men jag är då nöjd. Får typ ändå allt jag penkar på, nästan. Det är något visst med fredagar. Ja, många tänker att det är en rolig dag och att det blir helg. Man hittar på en massa roliga saker och så. Men vårat schema på fredagar är helt världelöst, nästa värre än torsdagarna! Det kanske inte är dom tråkigaste lektionerna men dagen blir så himla lång, för att vi har många och korta lektioner. På hkn så har vi manglat, tvätta ylle, strykigt och lagat lite mat.



Comments
Postat av: Johanna

JAG ÄR GAAAAAAAAALEN

2009-03-20 @ 17:01:27
URL: http://idaelinjohanna.blogg.se/
Postat av: kebaben

blopp peter

2009-03-23 @ 07:56:28

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0