Say it with music -

090319

Hallå! klockan är snart kvart övet 8 och det har varigt som sakt en dryg dag. " Vilken dag är den längsta på hela veckan?" torsdagen såklart. Ett, den har mäst bokstäver, hihih. Två, för att den är bara det. Schemat på torsdagarna suger! Vi har dom allra jobbigaste och tråkigaste lektionerna som finns. Men elevens val är ju inte så himla tråkigt, och nu har jag bytt.
Idag hade vi oxå ett litet so test, och det vi håller på med nu fattar jag ingenting av. Vi har fått nya böcker och jag fattar inget! men det braiga är att vi får ibland använda bärbara. som igår, fast då satt vi mäst och lyssna på musik på Grooveshark.

Just nu sitter jag här, med nya fobollsmysdrässen (bild kommer senare), headsettet på och lyssnar på Use somebody med Lings of leon.Den är grymt skön! Låg hemma och var sjuk i tisdags och nu har jag världens hosta, tror att jag kommer att hosta sönder lungerna snart! Mamma har kommigt med hostmedicin och fårdricka lite te med honung senare.

 Dagens outfit. Ja alla visar ju upp det, så varför inte jag?
Ska bara förvarna att jag hade lite bråttom i morse. Fick panik och kunde inte välja om jag skulle duscha eller inte. Det blev en dusch  men tvättade inte håret. satt upp det i en toffs på skallen istället.
Sjalen, eller ja, från Indiska- gammal.
Tröjan, från Gina tricot- gammal
Leggings, från Gina tricot- gammla
Skor, från din sko- asgammla
örhängen, gåva från frida ♥- hippnya

Ha det bra! ♥

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0