Say it with music -

090318

tjenixen. klockan är snart kvart i 8 och jag har en massa saker att göra! men jag var bra atvungen att skaffa en blogg. detta blir min 4:e, tror jag. íaf så är den inte så spejsad och jätte spännande. men det har inte nån av mina bloggar varigt. ska fråga johanna om hon kan komma förbi nån dag och hjälpa mig, hihi. Jonna kom hem  till mej nu efter skolan och vi har övat lite till på söndag, för då ska hennes lilla kusin döpas! och jag fick äran att spela, galet! vi ska framföra handens fem fingrar. det kommer att bli jätte bra! annars då? nä inte så mycket. sitter och smsar. fick gratis sms i födelsedagspressent! Jag ville ha en bärbar men pappa tycker att dom är för dyra...
jag älskar då att läsa KENZAS.se . man blir ju helt galen. hennes glamorösa liv skulle man gärna vilja ha! alla fina saker hon hela tiden köper! och hon, hon är ju helt underbart vacker! skulle göra vad som hälst för att bli kändis.

som sakt så är inte min blogg så kul, än så länge. får vi då hoppas.
Vill verkligen att den här bloggen ska bli någolunda bra.

tror att jag ska ta och plugga lite. ha det så gött, tills vi hörs igen! ♥


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0