Say it with music -

trött och slut

Åh herre gud. Kom just ut ur duschen och jag är helt utmattad. Vi van såklart, med 0-4 då och vem gjorde första målet? Jo jag! Det hade inte många förväntat sig. Men i övrigt så var jag helt värdelös. Hade ingen ork i kroppen och spelade typ 1 min sen var det byte. sista 10-15 minuterna så blev det bänken. Aja, ska ladda upp bättre till nästa match, som jag tror blir hemma match. Kom och kolla vettja!
Sen dom som satt vid sidan av var ju helt störda. Skratta åt ingenting, eller åt varenda liten miss som VI gjorde... Och det var ju ingen låg volym på skrattet heller. Samma med föräldrarna som satt där. Helt jävla hjärndöda...
Ja, nu ska jag ta och sova. Tagga tisdag... hehe. Hoppas att ni har haft en mer lyckad lbäll en vad jag har.
Puss och godatt ♥

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0