Say it with music -

tisdagsmys?

Önskar ibland att det fanns, serriöst. Men snart är det sommarlov och då är det lördag hela veckan, hehe. Nämen ska faktiskt ha godishuppehåll under sommaren. Då är det bara glass som gäller!
fick ett sms av Telia nu att kortet var laddat med 200 spänn och 1000 gratis sms i en månad, skickat av mamma. Så snällt av henne! Så nu är det bara att smsa mig. Och ska försöka att svara, är inte så jävla bra på det alltid, hehe men
+46730830232.
Pappa har oxå tvättat min lilla lilltå så det svider så fruktansvärt mycket! Tror att jag biter av mig tungan snart! På tal om tunga. Kolla förra inlägget. videon är helt sjukt rolig, om man har lika dålig humor som jag, hehe.

Kommentera gärna lite oftare! Kramar ♥


Comments
Postat av: Anonym

Får man 1000 gratis sms om man laddar med 200kr? :P

2009-06-02 @ 20:38:16
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: ElinStenberg!

Får man bara 1000 gratis sms? Det var ganska så lite menmen :D Måste typ skicka ett sms åt dig :D <3

2009-06-02 @ 21:18:55
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0