Say it with music -

Tisdag kväll

Nu har jag just smort in mig med brunis utan solis. Men vad har gjort ikväll? Jo. Jag har haft en rolig kväll med Frida, Lisa och Nikolina. Vi har busat på regält. Gått lite hit och hit, pratat om massor av både roliga, tråkiga och jobbiga saker. Mycket skratt och en väldigt god glass! Jajamen, vi gick till kiosken. Lisa vart sugen på en glass så vi for och köpte varsin sådan. Det var himla gott, och myggit. Myggen finns det gott om just nu. T o m på dagen så har jag blivit biten av dom små rackarna. (kommer att he in bilder imorgon)

Men vad händer imorgon? Vet inte, städa och hoppas på gofika. Fast, vi har ju så snåla och elaka metorer så.... Om jag var rik så skulle jag köpa ett par nya!

Det var allt för mig idag.

Comments
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :))

2009-06-10 @ 01:22:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihioke j:D



Ska vi följa varandra med bloglovin ? :) Lägg till mig så lägger jag till dig :D

2009-06-10 @ 05:06:07
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihiih trevligt:D

2009-06-10 @ 10:31:16

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0