Say it with music -

nu har jag...

nu har jag nyss käkat. Fick inte i mig så mycket för att jag legat på stranden hela dagen. Ja, jag ändrade på planerna och bad mormor köra dit mig. Ocn när man har varit i värme hela dagen så blir man ju inte så hungrig. Hade med kycklingsallad och vattenmelon till jag och lillebror, han ville oxå följa med.
var där med dessa: Nicko, Johanna, Matilda, Lisa, Anki, Jenka, Paulina, Frida, John, Hakkan, Thomas och Tobbe. sen kom oxå Petter, Noa, Johan och Emanuel. Så vi var ganska så många. Vi har spelat volleyboll, badat, solat, pratat och en massa roliga saker.




Ikväll så ska vi (typ samma gäng) dra till tjärn och bada. Få se om fega jag hoppar i, är en riktig badkruka...
hoppas alla haft en bra dag i solen. Kram! ♥

Comments
Postat av: marcus

jävlar vilken snygg mage! :O

2009-06-29 @ 21:28:18
Postat av: h

aaa

2009-07-03 @ 20:44:07

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0