Say it with music -

äntligen helg

Jättekul det känndes att fata till skolan idag. det är juni och det är hur jävla kallt ute som helst! Vinterjackan fick åka på imorse. Och sen har jag gått omkring och frysit, haft ont i huvet och halsen hela dagen. Tror att jag kommer att bli sjuk. Vill inte det, inte nu när vi snart har sommarlov!
Men vad har hänt annars idag då? På HKn så städade vi och gjorde nån frultsallad variant. Jag har fått tillbaka deckaren och det blev ett VG+ på den. Ganska nöjd faktiskt. På idrotten tror jag att jag aldrig har spelat nån roligare fotbollsmatch. Det var jag, matte och anki mot nicko, lisa och.... annie, om hon nu stavas så? Aja, jag håller inte så bra koll på dom som går i min klass, hehe. Men OJ vad kul det var! Annie är ju inte den bästa på fotboll. Men det var inte det som var det roligaste. Lisa stod i mål i deras lag och annie klga på henne typ hela tiden. Och sen hör man ju inte vad hon säger heler. Och varje gång nån låg på marken, och skattade, så trodde hon att man var skadad och så, ja, det går inte förklara hur kul hon är! Hehe, ångra att jag inte hade på mig mobilen. Hon gör ju sjuka saker hela tiden!
Efter skolan så for jag till tandläkaren. "råkade" glömma tiden igår. Men nehe? Det var stänkt. Bra, för jag är  så läss på att vara hos tandläkare. Men nu har jag en bra ursäkt.

Men nu, vad händer ikväll? Jo, PARTY! Hehe, nämen det blir förjävligt lugnt. Ska ta en alvedon och lägga mig på sängen, senare ikväll. Sen blir det väl att blogga lite. Käka lite mys och se en bra film kanske. Eller så blir det att sitta uppe halva natten med pappa och spela gitarr. Det var ett tag sen nu, men det är kul! Imorgon så kommer tjejerna och på söndag så ska jag bara vila, hoppas jag.

Vad ska ni göra i helgen? :) ♥

Comments
Postat av: linn

Jättefin blogg:)

2009-06-05 @ 17:00:07
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: virrelol

Ahaa, vare "stänkt" ;)

HEHE, men blir det nått ihelgen man kan komma på? =P

2009-06-05 @ 20:30:17
Postat av: Matilda

Hahahaha Annie fotbollspelarn..typ.. :$:$:$

2009-06-06 @ 01:22:14
Postat av: ALLe

sova !!

2009-06-06 @ 12:30:49

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0