Say it with music -

090622

Hallå bloggläsare.

Har ju typ inte skrivit nånting nu. Men idag ha det varit bra väder, så har legat och pressat, hehe. Spelat fotboll med lillebror och bjudit han på glass. Sen så har jag druckit 7000 liter vatten, så det blir toan var 20e minut... 1. är otroligt uttorkad. Torr hud, torrt hår och svimfärdig. 2. Så är det ju Piteå Summer Games i helgen. Så jag ber er nu tjejer, drick och tagga upp redan nu. Om vi spelar som vi har fjort nu sista två matcherna så känns det lite onödigt att fara. Vi kan ju. Vi är ju skitbra bara vi vill!

I lördags när Elin och Abin var här så fot vi och spela minigolf. Jag kom typ sisst... Nämen brorsan var den sämsta av oss. Sen köpte vi en massa godis och så såg vi Offside. Jag vet, det är gammal och man har ju sätt den hundra gånger, so what?! Den är ju hur kul som hälst!!!


Ska ta och käka, byta om och sen dra på träning.

Puss och kram!


Comments
Postat av: elsa

frågestund @ min blogg=)

fråga på=)

2009-06-22 @ 18:02:15
URL: http://elsaanorqvist.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0