Say it with music -

090620

Hallå hallå!

Alice for nyss hem härifrån. Jag har nämligen pimpat hennes blogg, hehe. Lite färg och såna saker. Sen har hon oxå provat sims3.

Men igår då? Jo, vi startade vår färd vid 10 och kom fram vid 1 halv två typ. Tre mil cyklade vi. Det tycker jag är jävligt bra gjort. Sen så hade vi en massa tävlingar på vägen oxå. stannade och käkade god lunch och så. När vi kom fram så fick man vila en stund. Sen så var det aktiviteter resten av dagen. Mycket tävlingar. Vi fick god middag oxå. Sen när vi skulle se film så tvärsurnade en del morsor, och brorsorna var helt störda. Vi hade kvar 10 min kvar av filmen, så kommer killarna in och säger att dom ska sova. Ja, då skulle vi få se klart då. Men när det var typ 1 min kvar så kom morsorna in och var som galna. Stog och skrek och hade sig. Så jävulskt. Sen så låg killarna och prata, dom som skulle sova. Herre gud vilken cirkus det blev. Av en sån liten grej.
På morgonen så var det bara att käka lite, packa och sen fara hem. En del cyklade faktiskt hem oxå. Men lata jag orkade inte, hehe.

Ska ta och lägga in lite bilder av de få jag han ta. För batteriet var typ slut när jag kom dit. Men nån bild borde jag ändå ha hunnit ta. Har inte så bra minne från igår.

Ikväll så kommer Elin och Albin hit. Alice kanske oxå dyker upp. Så ska ta och ta en varm och skön dusch, behöver det.

Hoppas att alla hade det bra på midsommar? :)
puss och kram!

Comments
Postat av: Aliceee

Det var sjukt hur arga alla blev :O

Lova du glömmde stugan brann nästan upp också (A)

tack för pimpningen<3

Puss<3

2009-06-21 @ 22:25:21

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0