Say it with music -

090611

Godmogon.

Idag ligger jag hemma och är sjuk i huvet. Nämen jag hr jävligt nt i huvet, magen och hjärtat. Har inte kunnat sova på hela natten... Har legat och tänkt över mina synder, ungefär. Och sen så har jag kommit på att 2009 började inte bra, kommer inte att göra och kommer att fortsätta att vara såhär ändå tills 2010. Men så här kan det fan inte fortsätta. Och för att det ska börja bli något bättre så ska jag inte sitta vid datorn lika mycket, och bara skriva saker som inte kan såra någon så att säga.

Men vad händer idag för mig då? Ja, jag ttror inte att jag missar så himla mycket, sen mår nog alla bara bättre om jag håller ig undan ett tag. Men här hemma så ska jag nog ta och sova en stund nu. Sen så ska jag ta och fixa och fräscha upp mig. Fixa naglarna, raka benen, hårinpackning och sånna saker. Får hoppas att det blir bra det.
Sen har jag skicka mamma att köpa några blommor tills imorogn. Sen får jag hoppas att mina kopisar vill göra något med mig imorgon kväll. Det vore kul, nu när vi har gått ut 8an och allt :)
Ha en bra dag, bättre än jag.



Förra årets skolavslutning. Älskar er mer än vad jag visar ♥

Comments
Postat av: Anonym

jag kan se nånting jävulskt snyggt på bilden..... de måste vara Lowa !<3 :]

2009-06-12 @ 22:12:30
Postat av: ALLe

2009-06-12 @ 22:13:51

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0