Say it with music -

090609

Hej hej! Tisdag idag då, coh det är fotbollscup på skolan. Jag undrar hur det kommer att gå. Många tror att vi kommer att förlora direkt, men inte jag, hehe. Jag hoppas då att tar oss ur gruppen (som inte kommer att hända men...) Men man kan ju alltid önska :). Och min förkylning har bara blivit värre känns det som. Hostar hela jävla tiden och så hade jag feber i morse. Men har druckit massor av vatten nu på  morgonen så vi får se om jag orkar. Men det är ju bara sjumanna så det går säkert jätte bra:9

Vad händer för er idag? :)

Comments
Postat av: josefin

ÄR DE TYP DU :):)???!?!?!?!?!

2009-06-09 @ 15:52:41
URL: http://josefinlundmark.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0