Say it with music -

090607

Oj så bra jag har bloggat nu då? Eh, nä... Men jag ska berätta lite vad som hände igår. Paulina kom hit lite i förväg, sammtidigt som mina kusiner kom. Så det var bara att skicka över dom till mormor igen. Sen for jag och Paulina till macken och träffa alla andra där, förutom Matilda, som var i stugan och fira hennes födelsedag. Vi hyrde en film och nu kommer jag inte ihåg vad den heter. Men den var väl sådär. Vi märkte att vi redan hade sätt den hos Jennifer, fast på spanska. Men vi tog oss igenom den ändå. Men efter vi hade hyrt den så fos vi på kiosken och köpte en massa godis.
Sen for vi hem till mig och satte oss inne i mysrummet, pratade och väntade på Matilda. När hon kom så satte vi igång filmen. Efter filmen så kom Petter, Victor och Filip förbi. Så vi gick ut en stundd och pratade med dom då, sen gick vi in för det blev så jävla kallt. Sen satt vi bara och flippade mellan alla kanalerna och pratade, spelade lite gh. Runt 1 tror jag dom började dra sig hemmåt. Om jag inte hade varit sjuk så hade jag bloggat igår kväll. Men det var bara att lägga sig i sängen.
Nu sitter jag här, ihop kurad med en filt, tjocksockar, ostkrokar och cola. Nyser och hostarom vart annat och feber på det. Inte kul! Jag blir galen. Det kliar i näsan hela tiden och så rinner det tårar ur ögonen. Hatar att vara sjuk!
Ikväll så blir det bara att ligga i soffan och se på tv.
Besökarna har gått ner nu, men det beror  säkert på att det är helg. Jag är ju inte så bra att skriva och vara aktiv på helgerna. Då har man så mycket annat för sig.

Kramar och hoppas att alla mår bra, inte som jag... Puss ♥

Comments
Postat av: ALLe

pusss

2009-06-07 @ 14:13:50
Postat av: anki

krya på dej gumman =)

2009-06-07 @ 14:32:19
Postat av: amanda

Okejokej, lycka till! :)

2009-06-07 @ 15:42:53
URL: http://amandaluu.blogg.se/
Postat av: Matilda

Krya på dig Lowa! :)

2009-06-07 @ 22:04:01

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0