Say it with music -

090605

Godmorgon! Idag är det väl en ganska så speciel dag? Ja, men det är ju sista fedagen innan sommarlovet! Och en otroligt seg morgon. Jag vet inte hur många gånger jag somna om. Just nu sitter jag i pjamasen och halvsover... Jobbigt. Det är kallt och dåligt väder idag så det blir någ mysdress on. Vad ska jag mer berätta? Jo,imorgon så kommer flickorna hit och myser. Vi ska hyra film och käka en massa godis! Så ikväll så ska jag nog bara se tv och kanske lägga mig tidigt, fast det är fredag. Men måste vila, orkar ingenting nu för tiden...
Ja, nu har jag väl inte så mycket mer att säga. Det har ju inte hänt såmycket på den här halvtimmen jag har varit vaken.
Men har fått himla många och fina kommentarer nu dom tre sissta dagarna. Det gillar ju jag :) hehe.

Hoppas alla får en bra dag, även om den kanske är lite seg. Nån som känner som jag?
Pussar! ♥


Comments
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Vad ska du hitta på i helgen ? ^^

2009-06-05 @ 15:10:58
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0