Say it with music -

090603

hehe, va bra jag har varit på att blogga idag... Men hann inte i morse, försov mig lite. Sen så efter skolan for jag hem och bytte kläder och drog till stan. Men vad har hänt på skolan idag? Jo, jag hade bara en lektion, YIPPI! Sen lång lunch, eller ja, inte lika lång som jag brukar ha på onsdagar. Sen hade vi SMS avslutning. Så vi SMSare for och spela minigolf, och jag stekte, som vanligt. Fick 35 poäng, inte dåligt! hehe.... Sen så fick vi glass. Jag och Julia tog såklart den nya och goda Magnum temptation. Mumms! Sen fick vi sluta kring halv 2. Då hade man tid att ta sig hem. Fick ju gå till skolan i morse. Ja, olyckan igår, cykeln pajade ju typ. Men pappahade som tur fixad detn innan träningen innan jag kom hem. Annars hade det blivit att ta hans, och den är trögare än trögast!
I stan så bytte jag en av mina ringar, köpte ett jättefint smyckesskrin, så nu kanske jag rymmer allt mitt skrot, hehe. Och en jättesnygg klocka.
Tog oxå besöksrekord igår. Ja,198 hade klickat upp min blogg. Men 80 unika, det är inte så dåligt. Iallafall inte för en amatörbloggerska :)



 
sen så följde den är snyggingen med klockan.


dagens

Comments
Postat av: lillen

gud så fint skrin!



btw, snyggt med benet där på dagens ;) hehhee

2009-06-03 @ 21:02:09
Postat av: Emma

Sv: det var så lite så! :D



Är det bra med dig då? :D

2009-06-03 @ 21:17:38
URL: http://emmzjohansson.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0