Say it with music -

och här ska det stå en rubruk.

Hallå!

Klockan närmar sig 6 och jag har jättelite att göra! Jennifer ringde vid middagen och frågade om jag ska med till bgm och sova där. Men jag vet inte hur det blev med det. Visst skulle det vara kul. Men det regnar ute och vi ska ta mopparna dit. Sen kommer det inte att bli någon sovmorgon heller, ska upp till farmor imorgon. Så få se hur det blir med det. Det är ju inge roligt att sova med kopisar om man måst gå och lägga sig. Man vill ju vara uppe. Det är ju det som är grejen!
Men om jag inte far dit. Vad sja jag då hitta på? Hela dagen har jaga bara suttit och gjort ingenting. Är så grymt läss! Kan inte ni komma med något tips? :)

(glöm inte frågestund här!)

Comments
Postat av: FINA

visst är det svårt att komma på rubriker!?



Jag är med i en tävling där man kan vinna en Nikon D90 och därför skulle jag bli jätteglad om du ville rösta på mig genom att klicka på länken och sedan på rösta.



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=1371



Tack på förhand

2009-07-07 @ 19:56:02
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: s

lägg in mera videos där du spelar och sjunger!"

2009-07-08 @ 17:40:47

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0