Say it with music -

Myskväll och svar på frågor

Hallå!

Kom nyss hem ifrån Frida. Har nämligen varit med henne ikväll. Vi har pratat och myst framför tvn med lite fika. Vi såg på Kyrkogårdsön.  Den har man då sätt ganska så många gånger, men den är typ ändå bra, haha...
Vad har ni gjort ikväll? :)



Ja, nu ska jag oxå ta och dra upp svaren på erag frågor.

varför ska du ta hål i naveln? Hur många piercingar har du när du har gjort det? Har du tänkt ta några fler efteråt?
Jag tycker att det jättesnyggt! Och en del får en bra navel att kunna göra det i. Och jag hade turen att få en sådan bra navel! Efter navelpiercingen så har jag 5 stycken. Ja det har jag. Jag ska ta och fylla ut mina öron med flev vackra smycken. Men jag tror inte att jag satsar på ansiktet. Tycker tyvärr inte att piercingar i ansiktet är så väldsamt snyggt. Men det är ju bara vad jag tycker!:)

hur ofta pullar du?:D:D
Hehe, paulina? :)

brukar du ha sexdrömmar?:D:D:D:D:D:D
alltid om dig stumpan! <3

Hur gör Jesper för att va så satans snygg ? :O
Jag vet faktiskt inte. Det bara blev så? :)

Hur snygg tycker du ärligt att du är på en skala från 1-10?
Ska jag vara ärlig? Ja, jag kanske ta och ge mig en 9 när jag har en bra dag. Men annars en 6 eller 7.

hur många instrument kan du spela?
tre stycken (trummor, piano och gitarr) plus att jag sjuner!

bästa "skönhetstipps"? :)
Ja då har jag två ganska så bra (som jag vet fungerar!)
Ett är på en jätteänkel ansiktsmask för problemhud. Du gör ett ansiktsbad eller skrubbar huden försiktigt med en handske och varmt vatten. Sen så lägger du på ett lager med äggvita. Låt den sitta i ett tag och tvätta bort med varmvatten. Gör detta just innan du ska gå och lägga dig och varannan dag i ev vecka. Så ska du se att finnar och porer ska ha minskat!
Sen så har jag ett jättebra tips på hur du får fina sommarfötter! Gör ett varmt fotbad på kvällen. Där du oxå filar fötterna nogrant. Sen så lägger du på en tjock hudkräm eller salva och på med ett par tåsockar. Detta ska du oxå göra på kvällen. För du ska sova med sockarna på. Sen på morgonen är fötterna fina och mjuka!
(ett tips. gör allt detta på en och samma kväll framför tvn till ett bra program. Så det blir som en avslappningskväll. Och för att det sak bli ännu skönare. Ta en lång promenad eller en joggingtur och en varm skön före!)


Vad har du för framtidsplaner?? =)
Ja, jag börjar ju som sakt bara 9an till hösten, så jag har väl mäst bara drömmar. Men det närmaste planerna är ju att få sig in på frisör eller musik på gymnasiet. Men det rätt oxå länge kvar, så måste plugga upp mig till högre poäng nu i 9an. Efter gymnasiet kan man snacka framtidsplaner. 

ÄLSKAR DU MIG?!?!?!?!?! :O :]
Klart jag gör Johanna!<3

hur gammal kan en fågel bli?! :S
Hur ska jag kunna veta det?

hur snygg tycker du att jag är på en skala av 1- 10?
7 kanske?

Skönt att bo mitt ute i ingenstans? :)
Ja, faktiskt så är det det. Men ska jag vara petig så bor jag ju inte mitt ute i skogen. Bor ju i ett samhälle. Men om ni 08er tycker att det är att bo mitt ute i ingenstans  så är det väl så. Men hällre här än mitt inne i storstan! (men jag vet redan nu att det är just där jag kommer att finnas i framtiden...)

Hur viktigt är smink för dig?
Det är väl jätteviktigt? Nä faktiskt inte. Jag har det för att delvis täcka min orenahud (men jag vet att det bara blir värre när jag använder smink...) Och man är ju vacker i smink. Men tjejer som fakrist vågar visa sig bland folk utan smink, inte ens mascara. Så tycker jag att dom är vackrast, eftersom att dom vågar visa hur man ser ut i verkligeheten. Strunt i om man har fräknar eller nån por här och där. Dom är forfarande hur vackra som hälst!

Hur ofta använder du smink?
När jag ska vara "fin" och så. men hemma och ibland när jag och kompisarna bara ska hänga så struntar jag i det. Man känner sig fri utan en massa kladd i ansiktet!

Hoppas att ni blev nöjda med svaren!


Comments
Postat av: erica

bra svar lova! :)

2009-07-09 @ 23:25:47
URL: http://holmbergerica.blogg.se/
Postat av: erica

hoppas de :)



tyckte du hade så bra svar osv,så bleb peppad på en egen frågestund! så nu har jag en!

2009-07-09 @ 23:37:30
URL: http://holmbergerica.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jo jag ska till stugan.=)

2009-07-09 @ 23:44:52
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: Luisa

du hade oxå fin blogg :)

2009-07-10 @ 00:00:08
Postat av: Anonym

känner du johan palm

2009-07-10 @ 00:43:57
Postat av: Nina

vad roligt! =) det är min pojkväns piano!

2009-07-10 @ 09:35:07
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: paue

mina seriösa frågor :]

2009-07-13 @ 12:22:58

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0