Say it with music -

Hemma!!!

Hallå!

Ja, nu har jag redan hunnit spela lite gitarr. Men kom hem ungefär för en timme sen. Vi har faktiskt haft det rätt skönt. Vädret har varit rätt så bra ändå! Och det här har vi gjort: Vi har spelat fotbollsgolf. Tim ville på skyttebaban så vi for dit en sväng. Sen så har vi varit ute på havet i flera timmar. Pappa tim och mange fiskade, men inte jag. Jag gillar inte det. Men jag följer gärna med och bara sitter i båten. Det blev jättefint när solen började gå ner. Det lyste gult överallt och vattnet blängte och åh, jag tycker verkligen om solnedgångar. Dom är jättevackra! Så jag har bara legat längst fram i båten och kollat på det vackra med en godispåse, ballerinakex och cola, hehe. Jag hade då jättemysigt!

Hoppas att ni har haft en jättemysig kväll oxå! Och att den fortsätter bra!

Kan ju oxå berätta vad som igentligen hände igår kväll oxå. Det var som lite småprat om att fara till jennifers  mormor och sova där. Men det blev inget av. Sen så skulle några till frida istället, men jag orkade inte. Så jag och pappa köpte glass och frukt (som vi värmde i ugnen) och hade en liten myskväll hela familjen istället. Mamma ska nämligen bort, eller är borta så hon ville mysa. Det var faktiskt jättetrevligt det oxå.

Sen nu så läste jag en kommentar om att jag ska lägga ut lite fler videos när jag spelar och sjunger. Vem nu det kan vara som frågar det? Men då kan jag ju meddela att jag vetefasen om jag har tid, just nu. Men jag lovar er att ni kommer att bli så läss  mina videos så det är inte sant! Sen så har jag och pappa pratat om att spela in lite låtar. Låtar som han skrivit när jag var liten och kanske några covers. Maybe maybe

Nu fick jag oxå ett sms av emil om att vi ska fara till hans stuga på lördag. Sova över och såna saker. Tror att han har vattenskidor? Aja, nu blev jag iallafall jättetaggad på att få fara dit! Kommer att bli fett kul!!!

Ska ta och göra lite annat nu. Puss och kram!

Comments
Postat av: cornelia

Okej! Det förstår jag :) Men det behöver inte vara ett personligt problem, det kan också vara något du undrar vad vi tycker om eller så.



Kram! =)

2009-07-08 @ 23:25:00
URL: http://extreme.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0