Say it with music -

hallå hallå!

Kom ganka nyss hem ifrån en rolig kväll. Tyvär så hade jag kameran på laddning, så jag kan inte bjuda på några mysiga bilder ikväll. Men vi har badat och så. Sen så drog vi till nickos stuga och såg på film. Nu  minns jag inte vad den hette, men det var riktigt bra! Johanna hade köpt den idagpå marknaden.

Just nu sitter jag och tuggar på en munk, som  mamma har köpt idag. Och så lyssnar jag på en massa goa Michael Jackson låtar. Fick ju veta,  nu när vi var i piteå att han gått bort.  Inte för att man är världens fan. Men man kommer ju att sakna han lite. Kungen av pop lixom. Och hur många bra låtar som hälst! Men men, man lever och dör. Nä, nog pratat om honom. Imorgon så ska jag städa lägenheten, får se hur det går. Fast mormor har lovat att hjälpa mig. Är ju inte så kunnigt på att torka fönster och sånna saker.
Hoppas att ala har haft en bra dag. skriv gärna vad ni har sysslat med. Puss! ♥

Comments
Postat av: Anonym

bajsbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbjasbajssbabj

2009-07-04 @ 10:56:45

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0