Say it with music -

090714

Nu har jag varit riktigt slarvig med att blogga. Läste nyss igenom vad jag skrev när jag kom hem. Det var inte direkt jättebra, men jag var så förbaskat trött så jag tänkte inte så mycket på vad jag skrev.
Men nu kan jag ju börja berätta vad jag gjorde i söndags kväll. Det blev inte att titta på film, eller delvis. Vi blev bjudna till Jonna och jacob. Alice var oxå där. Så vi satt och såg på tv en stund. Jonna berättade att hon kommit in på frisör. Ett stort grattis till henne! Sen så såg vi twilight, igen. Den är ju sjukt bra!  Fick nu höra idag att det ska ju komma en 5e bok.
Och så åt vi lite mys oxå.

Igår så var vi hos Elin och Albin. Vi spelade krocket och kastade pil. Vi hade tänkt fara och splea tennis, men planerna var upptagna. Vi spelade tv spel och åt mys. Sen så såg vi på film, från när elin och albin var små. Faktiskt riktigt kul. Vi skratta hela tiden nästan. Sen så planerar vi oxå en liten kampingsemester, som vi alltid gör. Men det blir när vädret tillåter. Vi hade tänkt fara idag, men då fick tim feber...

Men vad har jag gjort idag? Jag har faktiskt legat på stranden för 3e gången! Det har ändå varit rätt så bra väder idag. LIte moln och så har det blåsit lite. Men solen har ändå tagit på. Så himla skönt att veta att hela sommaren inte bara är regn. Men om det nu skulle ha varit det så har jag ju chansen att ändå vara brun till vintern, hehe. Längtar sjukt mycket. Snart bara en månad kvar!
ikväll så ska jag (och nu är det ska) bara sitta och se film och äta ur min glass, som jag inte har hunnit smaka av ur ännu! Mamma ba: ah, vi far ut ikväll och gör något roligt, allihop! Nej tack, inte ikväll. Nu har jag varit utte typ till tre varje natt under hela sommarlovet. Så det vill jag inte. Tror oxå att jag ska ta och fixa naglarna. Dom är inte så där jättevackra just nu. Gammalt nagellack, ofilade osv...
Tror pappa håller på att laga mat nu. Så ska väl börja dra mig neråt mot köket. (ja, jag sitter vid mammas jobbardator)
Sen så tror jag att papa skulle köra lite med oss, har inte tränat nu på dom senaste två dagarna... Sen, sen så ska jag och min glass umgås lite.
(kommer oxå, om jag kommer ihåg, att lägga ut bilder från i lördags)

Ha det bäst bitches! ♥


Comments
Postat av: elin

Hoppas det blir något av campingen! ;D

2009-07-14 @ 19:04:22
URL: http://elinnwikstrom.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0