Say it with music -

090710

Hallå alla läsare!

Fint väder vi har idag va? Nä... Här regnar det och är super tråkit! Vart fasen är solen och värmen?!
Det är så tråkit att blogga när det är sånt här väder. För man har inget att skriva om! Ja idag så har jag bara suttit inne opch gjort ingenting... Hur kul låter det på en skala 1-3? Nä, jag står inte ut mera. Jag ville ha en varm och bra sommar. Och vad får man? Regn regn regn...
Men nu ska jag sluta gnälla och låta dyster och sur. Jag har faktiskt roat mig lite gran nu på morgonen. Har skaffat ett lite lättare bildprogram. För jag förstår mig inte på fotoshop och såna svårigheter. Så jag skaffa mig Picasa 3,  och det var jä ändå rätt så bra. Men jag kan inte riktigt med det. Även om det ska vara simpelt att hantera bilder, så lyckas jag ändå inte. Iallafall inte så värst bra...


Ni ser ju själva hur otroligt bra jag är...

Nä, nu ska jag ta och göra mig lite frukost och sen tror jag att jag landar framför tv resten av dagen.
Jag hör av mig senare idag!

Comments
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

ja, twilight är underbar! okej, jag lägger till dig på bloglovin nu, så kan ju du lägga till mig sen :) kram, http://esth.blogg.se

2009-07-10 @ 12:18:20
URL: http://esth.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0