Say it with music -

God natt?

Sitter här och gråter tårar. Inte för att jag är ledsen, utan har lagt på starka grejer i ansiktet (men jag säger inte vad, för då skrattar ni ihjäl er...) Och ska väl snart oxå ta och dra mig till kojs. Ska förmodligen upp tidigt imorgon oxå...
For nu hem tidigt ifrån nicko. Men var jättetrött, vilken jag är nu oxå, och så var det jävligt kallt ute. Så lika bra att fara nu, än senare när det har blivit askallt. Hade nämligen inga kläder på mig... Eller ja, klänning dåra.
Men förutom det så har kvällen varit trevlig. Vi har väl för det mästa sätt på film the freedom writers.

Förutom dessa så var matte lisa petter och virre där oxå. Men dom kom senare :)


tog knasbilden. Den är så vi.

Comments
Postat av: johanna

sv: Ja de får man hoppas :D <3

2009-08-04 @ 00:16:03
URL: http://borntomakeyouhappy.blogg.se/
Postat av: utbytesstudent i Kalifornien

fin blogg du har :)

2009-08-04 @ 01:22:53
URL: http://utbytesstudent.se/louise

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0