Say it with music -

svag?

Ja, från kommentarerna,

Ända anledningen att du skär dig är för att du ska få uppmärksamhet din svaga lilla flicka. Jag har också hört att det är för att Paulina är mer "populär" än dig.
  
Att skära sig är knappast en sjukdom, du är så förbannat vek i psyket. Svaga jävla människa, ryck upp dig!

 
Delvis kan ni ha rätt, men att paulina är populärare. Det är hon med det är fan inte därför. Och uppmärksamheten, onej.
Men för att det inte ska bli värre så är en glad nyhet för ser som visserligen är helt dumma i huvet, att senast var länge sen. Och om ni nu vill veta varför det ledde till det kanske jag ska berätta det så att det inte kommer upp fler missförstånd om varför.

När vi skulle börja 7an så blev vi alla tjejer uppdelade i 2 olika klasser. Då var jag mäst med Paulina, Jonna och Julia.
Jag och jonna hannade i samma klass medans paulina och julia i andra. Det började ju bra. Vi kunde ju vara med varandra på rasterna och så. Men sen började jonna att vara med nadja och ronja jätte mycket. Fast vi hade lovat varandra att aldrig skiljas åt. Det var ju inget fel med att hon skaffade nya vänner, men alla falska ryckten om att JAG mobbade henne tog väldigt hårt. Jag var utan kompisar ett tag, var mycket med emil. Jag var ju kompis med johanna, nicko och alla dom redan från dagis, men dom hade som en vi 4ra grupp så jag vågade inte vara med dom. Ryckterna blev allt fler och det har hänt att dom har skickat mail timm mig oxå. I 8an blev det otroligt mycket bättre. Vi startade vi 9 och vi hänger ihop i vårt och tort nu. Men varje gång som jag tänker tillbaka. Eller att nån händelse påminner om det som hände i 7an. Så blir jag så arg och sårad. Det känns som en kniv som sitter sjupt inne i hjärtat som inte går att dra ut.
Jag önskar verkligen att jag kunnde förklara så att ni fattar hur det känns. Att bli dumpad av sin bästa vän när man mist behövde det.

Och ni som är så trögfattade och inte har något ömt eller medlidane som inte förstår det här. Nämen fint, jag begär inte så mycket av er. Men bara så att det slipper bli mer skit, det klarar jag inte av.

Och till er som jag känner, som tycker att jag är en svaga jävla människa som borde skaffa ett liv.
Ni, ni kan skaffa er ett liv.

Comments
Postat av: Jag är Felix

Fin dikt!!

2009-04-08 @ 19:00:22
Postat av: KBG

Visst inser du hur löjlig du är? När du blir äldre kommer du förhoppningsvis ha mognat lite grann och då kommer du inse hur jävla pinsam du är just nu. SVAGA JÄVLA MÄNNISKA.

2009-04-08 @ 19:39:33
Postat av: Anonym

Så du menar att du förstör din kropp för att nån sprider rykten om dig? Hur är det med psyket? Om en av dina närmsta kompisar börjar vara med andra och fryser ut dig då får du ta och skaffa dig några nya! Inte börja cutta dig. BTW tryck lite hårdare med rakbladet. Det ser ut som du cuttat dig med en penna.

2009-04-08 @ 19:40:51
Postat av: Anonym

sjuka människa du är din anonyma jävel. du är ju helt dum i huvet.

fattar du inte vad det är hon skriver? det var ju länge sen, det ärju bara ärr som är kvar. och du måste ju ha synfel hon har ju en massa vänner, både killar och tjejer. SKAFFA DIG ETT LIV!"!!

2009-04-08 @ 19:51:58
Postat av: Johanna

Nu får alla fan ta å ge sig! Mogna och sluta trycka ner andra.

Visa lite respekt.

Är de så svårt?

2009-04-08 @ 21:16:31
Postat av: Nikolina

Vem är du din anonyma jävel?

Mogna och berätta vem ddu är. Du är jävligt barnslig , gå fram till henne öga mot öga och säg va du tycker , om de nu ska vara så jävla viktigt att trycka ner andra som har de svårt.

2009-04-08 @ 21:19:06
Postat av: Paulina

vafannnnnnnn:S

den där anonyma jäveln skulle ja vilja ta en rejält snack med:S

seriöst han elr hon kan sköta sitt eget liv och inte bry sig om andras!!!!!!!!!!!!

2009-04-09 @ 21:25:16

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0