Say it with music -

tränat och klart

Åh så skönt det är när man kommer hem från en träning och får slänga sig in i duschen och sen bara sitta ner. Man känner sig riktigt duktig. Det är en skön känsla. Det var otroligt skönt att träna igen nu (det var ett jävla tag sen..). och det bästa är att vi har börjart att träna ute. Ärligt talat så är jag hälre på grus än innomhus. Planen var himla lerig och skit jobbig att springa omkring på, som att springa i gröt. Men kul hade vi iallafall. Att ha kul och skratta är  det viktigaste med fotbollen tycker jag. vi har ett himla skönt gäng, där man verkligen kan släppa loss.

Sitter och pimplar i mig vatten. Det är jobbigtför man bilr pissnödig hela tiden. Men jag har jämt ont i huvet nu för tiden så måste göra något av det. Jag har skutat med rätt så mycket det här året. Jag plattar sällan håret, kämfört med förr. Då var det jämt platt. Men det har fått sina följder. Jag har ju igentligen ett ganska snyggt självfall, men det är sönderplattat så det är mäst bara buskigt nu. Sminket har jag kastat. Nä jag bara skämta, men jag använder inte lika mycket som förr..
Nu är det bara puder och maskara, allt det andra kan man ha när man ska vara finfin. annasr ser man ingen skillnad.
Sen SKA jag sluta med candy oxå. Men inte nu, det får bli när det blir sommarlov. Då jävklar, Bara grönsaker och träning. Kanske nån glass.

Nu ska jag vara lika duktig med läxan som med fotbollen. Har prov ibioligi imorgon och som vanlit, jag har inte pluggat så mycket som jag borde. Men när mamma kommer hem så ska hon få hjälpa mig med  det.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0