Say it with music -

Söndag kväll...

Och det innebär att det är måndag imorgon.. Men det sak typ bli skönt att få komma till skolan, efter den vecka som jag och jonanna har härdat. Är så jätte sugen på att se en film! Det brykar jag vara på söndagar. Mamma och pappa sitter och ser en och jag försökte, men den var inte bra. Vill så hemst gärna se klart disturbia. Om jag kunnde så skulle jag ladda hem den och se den, för den biten jag såg var bra.
Ja, har inte så mycket att skriva om. Det har ju hänt så jävla mycket idag.. Nämen det har varit jätteskönt att bara varit hemma och gjort ingenting. Har solat lite och tagit hand om mig själv, som tjejer behöver. Rakat bena, pila fötterna, ansiksmask och sånt. Och nu ska jag gå och måla naglarna. Ska kolla om jag hittar en snygg färg bara. Annars blir det att skicka morsan ner på stan imorogn så får hon fixa en fräsch vårfärg åt mig.

Pussar ♥

 damen jag saknar

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0