Say it with music -

Inte ok!!

Ni som nu skriver att jag är emo. För det första, det är jag INTE. Emo är en klädstil och en musikstil. Och, nae jag håller på med varken att klä mig som en eller lyssnar på musiken. För det andra, att jag nu, ja, skär mig. Det har inget med emo att göra. Och jag gör det inte med vilje. Jag är sjuk okej? Ni som är så jävla trögfattade, sprider ryckten och kluddar över allt om att jag gör det bara för att få uppmärksammhet. Ni kan väl fatta att det inte är kul? Låt det vara så slipper det bli ett helvete av det.
Jag mår inte bra, men jag tänker inte skriva varför. Och nu igentligen var det inte tänkt att det här heller skulle komma ut på bloggen. Jag skäms så otroligt mycket över att jag "skär mig". Men för det ska det inte betyda att jag måste gå och gömma det. Jag vill kunna ha de kläder tycker om att ha och ni som inte kan acceptera det, ja, vad ska man göra?

Comments
Postat av: KBG

Att skära sig är knappast en sjukdom, du är så förbannat vek i psyket. Svaga jävla människa, ryck upp dig!

2009-04-08 @ 11:06:23
Postat av: Irrelevant

KBG har rätt. Ända anledningen att du skär dig är för att du ska få uppmärksamhet din svaga lilla flicka. Jag har också hört att det är för att Paulina är mer "populär" än dig.

2009-04-08 @ 12:06:59
Postat av: johanna

Alltså KBG och Irrelevant , ni tror för mkt. sluta bara

2009-04-08 @ 17:28:26
Postat av: Matilda

Om du (irrelevant) nu tror att det är för att få uppmärksamhet och tycker det är så jävla fel, arför ger du då din uppmärksamhet? jävla tard

2009-04-10 @ 14:40:05

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0