Say it with music -

*april april*

Haha, håll med om  att jag är sämst på att luras! Jag ska inte alls få någottill syskon, det hade bara varigt konstigt.
Tänk er, familjen Norlund med ett till barn? Det går ju inte.

Idag har ingen, inte en ända lyckas lura mig. Jag är så skitbra och går inte på nått! :)

Nu ikväll, som hade lovat mig själv att jag skulle packaklart, plugga och städa mitt rum har inte lyckas göra det. Tur att mamma inte är hemma, annasr hade det inte blivit så kul. Men jag fastnade i ett spel och så råka jag sitta en aning för länge? Får packa klart nu då, sen ska jag försöka att plugga och sen ska jag ta något att äta. Är jämt hungrig, vet ikke vad det är för fel. Har ju växt klar och allt. Om jag inte börjar växa på brädden, men än normalt, AHH! Då flippar jag ur.
Har redan nog med att få bort överflödigt fläsk från rumpan. Men jag lyckas aldrig med det.
Men när snön far och det har blivit varm, då jävlar ska jag ut och göra mig av med dallreten gång för alla!


Comments
Postat av: bert

så jävla dåligt april skämt. jag att min fisk skulle kunna mycket bättre än det där!

deutom så gick jag inte på det..

2009-04-02 @ 15:15:30

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0