Say it with music -

åh!

Fyfan, det är bara 18+ inne och jag frysen häcken av mig! Kan knappt sitta här och skriva, kan inte knappt röra fingrarna..
Det här vädret gör mig inte på bra humör. Och det blir värre. VART FAN ÄR ALLA LÄSARE?! Vad har hänt igentligen?
Det har sjunkit med 60 besökare nu på 3 dagar. GE ER! jag blir ju ledsen :(

Ska bara påminna er om att April är ju snart slut. Och den som har lämmnat mest kommentarer och följt bloggen får ju som sakt ett pris. men det går ju inte utse om ingen läsaer, eller hur, VAVAVAVAVAVAVa? :)




Comments
Postat av: Moaa,

Vi har typ bara 16/17 grader, :S :)

2009-04-28 @ 08:10:10
Postat av: Polison

Jag läser din blogg dagligen iallafall.!

Och nåt som är säkert, är att dus rkiver varje dag det som jag inte nu gör!

2009-04-28 @ 16:12:29
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: Polison

Jag läser din blogg dagligen iallafall.!

Och nåt som är säkert, är att dus rkiver varje dag det som jag inte nu gör!

2009-04-28 @ 16:12:38
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: johanna

jag läser alltid you know :]

2009-04-28 @ 16:21:49

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0