Say it with music -

090427

Hej bloggen!

Imorse, typ vid 4 tiden,så vakna jag av att jag behövde på toa ( i vilket fall jag gör varge natt..) Och kom på att, just ja, det var ju idag vi skulle in till stan. Tur att jag kom på det. Annars hade jag väl varit själv kvar på skolan och få stå där som ett ufo. men i stan så var vi på ungdomsmottagningen. Och då tror jag oxå att alla vet vad man gör där. När vi skulle käka lunch så gick vi på kanal. Och seriöst, den skolan har inte god mat.. Jag och lisa köpte en fet godispåse på candy's innan vi for hem. Nikolina köpte ett par jättefina skor och jag fyndade på gina. En långärmad t-shirt med svarta ränder och knappar på vänstra axeln. Riktigt fin faktiskt. Kommer att sitta som en smäck till jeans!

Sen var det väl dax att åka hem till surskolan.. Men som tur var så hade vi bara två lektioner. Pissit väder är det oxå ute och jag vart ganska så genomblöt när jag kom hem.. Det blev himlakämpit att iallafall hålla luggen torr på stan. Men mitt skrsuga hår är det inte kul att vara ute i reng bland folk inte.

Ikväll så är det konfa. Hoppas på godfika :)

PUSSAR! ♥





Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0