Say it with music -

090422

Hej bloggen!

Idag har det varigt hipp kul på prauen. Det har ju varit bra väder, inga moln och jätte varm. Vi kom in sent och for hem tidigt, men andra ord en kort dag. Johanna missa en del gånger när vi skulle kasta ris, haha, och så har vi fått köra truck!
Det var fasen skitkul. Nästan roligare än att köra moppe. Skulle lätt köra en sån på gatorna istället för en moppe.
Sen har gubbarna blivit mycke lite trevligare sen vi kom. På morgon kom chefen fram och tog in oss på hans kontor och så prata vi om vad man gör på en golfbana och hur det går till, att sköta om den osv.

När vi kom hem så gick vi på kiosken och köpte glass. Det tyckde vi att vi var värd det. När jag kom hem så såg jag fiskmåsar. Samma förra veckan när jag såg svanar så tänkte jag att hur fan tänker dom? Isen har ju inte smält.

Imorgon så blir det en långdag att jobba, som igår. Så så får vi hoppas på ett bra väder. Nästan bättre än vad vi hade idag tack! Och så hoppas jag att vi får köra mycke truck oxå, haha!

Nu ska jag bara chilla tills det blir träning. Sen ikväll får Vi se vad som händer. Troligen inte mycket. Ska iallafall trycka i mig lite c-vitaminer och lägga mig tidigt. Stiger ändå upp 6 så.

Comments
Postat av: Lisa

du ska väl spela fotboll?`:)

2009-04-22 @ 16:38:44
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0