Say it with music -

090420

Hej bloggen!

Idag har det varit en hemsk dag! Praoen var inte alls som man hade tänkt sig. När man kommer dit så bryr dom sig inte om en och sen har vi fått sopat både inne och ute. Det ända bra var attd et var bra väder, så när vi hade lunchrast och våra egna hittepå raster så satt jag och johanna ute och solade. Lyckades att somna på lunchen, det var grymt skönt. När vi skulle in så var det en plåga att sitta och hålla sig vakna såvi int missa där  vi skulle av.
Vi har oxå fått kasta pinnar  i skogen på en släp. Det var då ganska så myckeroligare än att sopa.. Då får man då ha lite kul, haha.

Vi har varit så grymt trötta. Ena stunden är man helt borta och hör inte vad den andra säger och ena stunden står man och skrattar åt allt man hör, ser och gör. När vi stog i skogen och snörde pinnar så börja jag att skratta åt mig själv, för ingenting. Tyckte att jag var kul. Sen vet jag inte hur många gånger jag har skrattat åt jojje för ingenting oxå. Helt ute och cykla. Och stackars pojje som inte hade sovit nått alls :(

Imorgon så blir det ännu en tråkig dag på Rönnbacksjäveln. Hade tänkt bränna siket men nä, lite onödigt och så blir de bara dyrt sen.. Men vi får iallafall såva lite längre. Pappa ska köra in och ta körkort för brandbil så då sjussa in oss.

Och vi som hade planerat att se bio blir ju inte av. Det är match i stanistället. Ganska skönt, om man nu får spela. Men samtidigt lite tråkit, för nu har vi inte varigt alla på länge och så hade jag velat att se the unborn.

Det ända som har varit bra med  den här dagen är att det är den 20e,  och då får jag månadspeng :)
Men nu ska jag inte pladdra på nå länge till, ska ta och göra lite nytta och sen bums i säng. Vill inte vara lika trött imorgon som ja var idag..

Pussar ♥

Comments
Postat av: Anonym

Inget om mitt fanastiska skämt? :(

2009-04-20 @ 23:15:11

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0