Say it with music -

090419

Hej alla bloggläsare!

Idag är det så den 19e och söndag. I vilket fall innebär att det är måndag imorgon då. Fast det gör inte så mycket. För nu i veckan ska vi på prao. Jag och Johanna ska som sakt praoa på Rönnbäcken. Yippi, Vi gör glädje volter! Nämen så hämskt tror jag faktist inte att det är. Hoppas att det blir kul. Johanna var hit idag och vi ringde dit. Och jag har tappat dort min lapp, eller mamma har kastat den, med mening. Nä skoja bara. Den måste ha hannat i sopan av sig själv, för jag hittar den inte nån stans.

Jag har nu oxå städat och rensat och byggt om min gaberob. Ja, nu laggar datorn ihjäl sig. Men annars så hade jag tänkt visa hur bra det blev. Men får göra det på datorn nere sen. åh.
Sen i övrigt idag så har jag hjälp mamma att städa hela jävla huset.. Och hjälpt pappi att bära upp attl skrot som jag hade i mitt rum på vinden.

Rösta på låtarna, det är förjävligt jämt just nu! ( typ, eller det är lika... )

Hare gött! ♥

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0