Say it with music -

090417

Hej bloggen!

Snart så ska vi ha fremmen hemma, så hela dagen har innehållit städning. Jag har b.la. läggt in alla kläderna i garderoben.Mamma har lovat att vi ska göra om den och det behövs verkligen. Jag får inte in ett ända plagg till! Så imorgon eller på torsdag så blir det att plocka ut allt ur den och spika upp några nya hyllor.

Jag har oxå vattnat, dukat och bakat kladdkaka, med då glass och bär till. Hoppas att det blir bra. Sen annars så har jag suttit framför datorn i bara en tröja och trosor, som vanligt.

Haha, sitter och typ slänger medhåret hela tiden nu. Måste klippa mig typ nu! Luggen har blivigt förjävligt lång och jag ser inte ett piss. Men det gör jag ju inte ändå, haha.

Man får då oxå hoppas på en trevlig och rolig kväll nu då. Få se vad man hittar på.kanske spela gh? hahah

Ha det så bra tills vidare!

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0