Say it with music -

090414

Hej bloggen.

Imorse så tror jag att jag sov lite för länge med tanke på hur vädret blev senare idag.. Jag vakna där vid halv elva och då var det bara att slänga i sig lunch fort som bara den och sen ut i vårsolen. Mamma hade ställt fram solfaktorn med  tanke på hur jag såg ut igår.. Men idag kändes det bättre. Det hettae bara lite i ansiktet. Typ vid halv ett så kom det en hel drös med stora moln och då känder det som om allt var förstört. Men när jag kom in så såg jag att jag hade blivit ännu rödare. AAAAH!

Paulina kom  en stun på dagen oxå. Vi for ut och gick en ganskaså lång sväng. Det var lite kallt, men solen tittade svakt fram ibland och då blev det jenast skönare. Mormor bjöd på fika och sen har vi suttit framför dumburken nästa hela tiden.
Vi har oxå diskuterat vilen av våra musikstilar som är bäst. Jag tycker min och hon tycker hennes. Fel fel fel. Nämen det är bra att inte alla lyssnar på samma musik. Annars blir man ju döläss.

Nu gör jag typ ingenting. Väntar på att frida ska logga in på msn. Och så har jag fastnat i ett spel. Har nu suttit med det i tre timmar, hihi. Sen har pappa köpt en liten ramlösa till mig. Annars får jag inte i mog all vetska som man ska när det ärså varmt ute.. Bla bla bla, prata vidare.Men det var ju snällt av han ändå :)





Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0