Say it with music -

090409

Hej bloggen!

Äntligen påsklov, YIPPI! idag på skolan har det varigt ganska skönt, och för att vara torsdag helt okej. Provet känndes jättebra och nu har vi inga kvar. Men jag fick läxa över lovet att göra klar deckarna. Vi har oxå städat och på HKn så gjorde vi nån slaks äppelpaj med havregrynsgegga på. Och glass till det då och det blev jätte mummsigt!

Ikväll så ska vi fara till Noa och sepå film. Och nu baske mig ska jag få igen filmerna han lånade av mig, i september.. Ja, jag var blond när jag lånade ut dom. Men det har då inte varigt dom filmerna man har saknat.
Godis ikväll blir det inget av. Har en massa godis i mitt påskägg och kusinerna kommer på lördag och ann-Sofie fyllerår på måndag.

Sen på torsdag så ska jag och Paulina in till stan och kanske, kanske så tar jag bort tandställningen.
Det ska bli så himla skönt!

Bilderna jag lovade på Tims sjukapåskägg..






tog besöksrekord igår btw. ♥

Comments
Postat av: Anonym

Tim kommer dö i fetma

2009-04-13 @ 23:24:48

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0