Say it with music -

090408

Hej bloggen!

Alltid är det något kul som ska hända. I morgon kväll så ska jag och några kompisar förhoppningsvis hitta på något kul på starten av ett riktigt skönt påsklov! Och att jag kommer att få ig på provet vi hade idag. Ja, det kanske inte var det roligaste att komma på. Jag hade inte pluggat mycket, men sen när jag väl satt därså kände jag men gud så bra jag är. Och så satt jag där och skerv meningar, fraser och svar som inte alls var så rimmliga med svaret. Ja, vi får se hur det kommer att sluta. framtidsyrke just nu, städerska på skola.. eller värre, bajamajor! nä usch. Gymnasiet bryr jag mig inte så mycket om. Ska lix högskola. fast betygen är ju ändå jävligt bra att ha sen. Fast jag går bara i 8an än som tur är.
Läste Lisas bogg  när jag kom hem från skolan. Och hon hade laggt in ett inlägg om att unga tjejer i 15 års åldern strässas mycket av att om man inte har bra betyg får man ingen bra framtid. Och ganska mycket känner man ju sig så.

Läs johannas inlägg på http://idaelinjohanna.blogg.se/?tmp=31222254 . Jobbigare prao kan man väl inte ha?

Tillmiddag fick jag räster, blä. Mamma och pappa är i stan och handlar och jag fick inte följa med :(
Nämen, jag valde det. har tränning snartoch så. Det var hundra år sen sist nu känns det som. Måste ta och börja röra på mig, innan jag fastnar i den här stolen.

Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0