Say it with music -

090407

Hej hej!

Idag har jag, Johanna och Nikolina varit och hälsat på Balderskolan och sätt hur det ungefärfunkar att gå på gymnasium.
Ja, vi hade valt att fara på Inredning- Disign, men det var inte alls som vi eller jag hade tänkt mig. Sen var det bara jobbigt och pinsamt att så där i korirdorerna. Man såg ju bara dum ut..

Men vi han oxågå på stan och jag köpte ett jättegulligt linne med knappar bak i ryggen.
Sen harbeställningen från H&M kommigt. Jag behöll allt uton chinosen. Dom var aldeles för stora..
Sen ska mamma beställa ur H&M igen nu.Mina skor vill jag gärna hinna få innan sommarlovet!



 249 - H&M

 200 - H&M ( bikini trosor )



 129 -H&M

 149 - cubus




Ja, jättekul nu då. Mamma säget att skorna är slut :( !
Men ska in på lovet så ska hon få köpa ett par då :)


Comments
Postat av: pakis

snyggt:D

2009-04-09 @ 21:27:28

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0