Say it with music -

090406

Oh herre jävlar! nu riktigt dammar det om bloggen. Usch!
Ja, om jag hade kunnat mobilblogga kanske inte bloggen hade blivit utsatt lika mycket. Men jag tror ändå inte att jag hade hinnat göra det. Vi har haft det jätte bra uppei Hemavan. ikväll hade jag tänkt strunta i att skriva mer om idag för att ska lägga ut lite bilder från Hemavan. Sen kommer jag att skriva om vad vi har gjort på dagarna oxå.
ikväll ska jag oxå plugga. I hemanav så blev det inte nå pluggning alls. Det var nästan inte lörnt att ta med böckerna, dom tog bara en massa onödig platts.

Haha, jag sitter och suddar ut varannat ord nu. Kan inte skriva längre :)

dagens blir jeans och en myströja. Var och är så grymt trött

Men nu ska jag göra mig klar, har inte kladdat på mascaran än.


Comments

Comment on last post here:

Name:
Remember me?

E-mail: (not published)

URL/blog address:

Comment:

Trackback
RSS 2.0